dahej mukt mithila

(एकमात्र संकल्‍प ध्‍यान मे-मिथिला राज्‍य हो संविधान मे) अप्पन गाम घरक ढंग ,अप्पन रहन - सहन के संग,अप्पन गाम-अप्पन बात में अपनेक सब के स्वागत अछि!अपन गाम -अपन घरअप्पन ज्ञान आ अप्पन संस्कारक सँग किछु कहबाक एकटा छोटछिन प्रयास अछि! हरेक मिथिला वाशी ईहा कहैत अछि... छी मैथिल मिथिला करे शंतान, जत्य रही ओ छी मिथिले धाम, याद रखु बस अप्पन गाम - अप्पन बात ,अप्पन मान " जय मैथिल जय मिथिला धाम" "स्वर्ग सं सुन्दर अपन गाम" E-mail: apangaamghar@gmail.com,madankumarthakur@gmail.com mo-9312460150

शुक्रवार, 28 दिसंबर 2018

हाय रे इज्जत मेरी ।। रचनाकार - रेवती रमण झा "रमण"

                      || हाय रे इज्जत मेरी ||
                                      


                      मुझ विधवा का व्याह होना
                      क्या  ?  बड़ा   दुश्कर्म  है ।
                      रे ! वेद-पाखण्डी बता फिर
                      क्या  ?  तुम्हारा  धर्म  है ।।

                      कट  गई   अरे   नाक  तेरी
                      और  तुमको  क्षोभ  है ? ।
                      रे  क्रूर  क्यो  न तुम बताते
                      जो   तुम्हारा   लोभ   है ।।

                      यहाँ,  चाहते  हो  भूख  से
                      रोती  बिलखती   मै  रहूँ ।
                      तेरी  ही   टुकड़े   पर  पलूँ
                      रे  और  तुझसे  ये  कहूँ ।।

                      हे भाग्य  दाता  अन्न दाता
                      दुःख  मेरा    तू  दूर  कर ।
                      तेरे  चितवन    की  चहेती
                      तू  ही  मेरा  जानेजिगर ।।

                      यह  मेरी   चढ़ती  जवानी
                      जिन्दगी      तेरे     लिए ।
                      तेरी दया की दृष्टि - भिक्षा
                      भाग्य   में    मेरे   लिए ।।

                      तो मै पावन धर्म मय,यहां
                      कुल - वधू  विधवा  तेरी ।
                      मेरा हाय पाखण्डी - धरम
                      हाय   रे   इज्जत   मेरी ।।

                                   रचनाकार
                          रेवती रमण झा "रमण"
                                         

       

कोई टिप्पणी नहीं: