dahej mukt mithila

(एकमात्र संकल्‍प ध्‍यान मे-मिथिला राज्‍य हो संविधान मे) अप्पन गाम घरक ढंग ,अप्पन रहन - सहन के संग,अप्पन गाम-अप्पन बात में अपनेक सब के स्वागत अछि!अपन गाम -अपन घरअप्पन ज्ञान आ अप्पन संस्कारक सँग किछु कहबाक एकटा छोटछिन प्रयास अछि! हरेक मिथिला वाशी ईहा कहैत अछि... छी मैथिल मिथिला करे शंतान, जत्य रही ओ छी मिथिले धाम, याद रखु बस अप्पन गाम - अप्पन बात ,अप्पन मान " जय मैथिल जय मिथिला धाम" "स्वर्ग सं सुन्दर अपन गाम" E-mail: apangaamghar@gmail.com,madankumarthakur@gmail.com mo-9312460150

AAP SABHI DESH WASHIYO KO SWATANTRAT DIWAS KI HARDIK SHUBH KAMNAE

मंगलवार, 25 दिसंबर 2018

मेरी पलकें पोछ न देना ।। रचनाकार - रेवती रमण झा "रमण"

                      || मेरी पलकें पोछ न देना ||
                                    

                         अश्रु   बिन्दु    ही   साथी
                         मेरी पलकें  पोछ  न देना ।
                         मुझसे इसे छीन मत लेना ।।


                         दो कदम का साथ निभाकर

                         तुम  मेरे  जीवन   में  आकर
                         मुझ अभागिन को अपनाकर
                         तुम सुख चैन न खोना ।। मेरी....


                         कहाँ है मंजिल पता नही है

                         किसी की कोई खता नही है
                         इन घावो पर लेप लगाकर
                         पीर - धीर मत देना ।।  मेरी.....


                         किस्मत ने अग्नि सुलगाई

                         लपटे बढ़कर पास में आई
                         मुझे बचाने के पागलपन -
                         में कोई और जले ना ।।  मेरी....
                         
                        मेरा क्या !  मैतो जी लुंगी
                        जहर  घूंट भी मै पी  लूँगी
                        दम निकले तुम निष्ठुर हो
                        जो दया-दान मत देना ।।  मेरी....


                                  रचनाकार

                          रेवती रमण झा "रमण"   
                                       
                 

                                           

कोई टिप्पणी नहीं: